Іновації та технології
17.07.2019

Розвиток автономного водіння у Volkswagen Group.

Олександр Хіцингер, член правління компанії з розвитку компанії Volkswagen Commercial Vehicles, відповідає за розвиток автономного водіння у Volkswagen Group. В інтерв'ю він розповідає про співпрацю з Ford, технологічні виклики і майбутні бізнес-моделі.
ID

Автономне водіння розглядається як надзвичайно складне завдання розробки. Коли ми побачимо на дорогах автомобілі без водія?

Сьогодні ми вже маємо демонстраційні автомобілі, і в найближчому майбутньому прибудуть менші флотилії. Проте необхідно розрізняти ці та масштабні розгортання виробничих транспортних засобів, які повинні постійно функціонувати надійно. Існує ще ряд технологічних, юридичних та економічних питань, які необхідно вирішити, перш ніж ми потрапимо до цього.

Які найбільші виклики?

Ми повинні паралельно працювати над низкою тем - від алгоритмів до сенсорних технологій і кібербезпеки. Ми також потребуємо рішень для багатьох спеціальних випадків, відомих як “кутові випадки”. Одним із прикладів є люди, що їдуть у неправильному напрямку. Перед тим, як автомобіль може їздити сам, він також повинен мати можливість мати справу з незапланованим зустрічним рухом по шосе.

Практично всі гравці покладаються на співпрацю. Це занадто велике завдання для однієї компанії?

Це, звичайно, дуже велике завдання: не тільки через технологічні виклики, але й через високий рівень інвестицій. Партнерство має ту перевагу, що може поділяти витрати. Це також є важливою мотивацією для нашої співпраці з Ford та Argo AI.

Чому саме ви вибрали цих партнерів?

Argo AI є технологічно однією з провідних компаній з розробки самостійних систем керування. Volkswagen і Ford володіють величезним досвідом в автомобільному будівництві. Фахівці з апаратного та програмного забезпечення цих трьох компаній будуть тісно співпрацювати для того, щоб разом знайти оптимальні рішення. Близькість цієї співпраці показана тим фактом, що Volkswagen приносить автономному Intelligent Driving GmbH (AID), з більш ніж 200 експертами, до співпраці. Це дасть доступ до Argo AI близько 700 фахівцям. Штаб-квартира AID в Мюнхені стане європейським технологічним центром спільного підприємства.

Коли клієнт побачить переваги?

Ми переконані, що разом ми зможемо досягти не тільки кращих, але й більш швидких результатів. Ми хочемо почати використовувати автономне водіння в комерційних цілях до середини наступного десятиліття. Мета платформи Argo AI - стати світовим стандартом.

Багато людей люблять їздити. Чому автономне водіння бажане в першу чергу?

Дослідження показують, що переповнені дороги та пробки створюють велике навантаження на багатьох водіїв. У автомобілях, що самостійно управляють, у вас буде вибір - водіння автомобіля або делегування завдання роботові.

Як виглядатимуть бізнес-моделі в епоху автономного водіння?

Я роблю різницю між двома великими бізнес-сферами. Перш за все, ми хочемо продовжувати продавати високоякісні автомобілі приватним клієнтам у великих кількостях. Саме в преміум-сегменті клієнти будуть найбільш готові платити за додаткову плату за власний автомобіль, тому що вони можуть краще використовувати свій час в автомобілі. Другий, захоплюючий район - це послуги з мобільності. Це буде дуже цікавим напрямком для нас у майбутньому. Повністю автономні транспортні засоби знижують експлуатаційні витрати оператора флоту, що значно підвищує економічну ефективність. Тому ми очікуємо, що це буде сегмент, в якому спочатку будуть розгорнуті автономні транспортні засоби.

Експерти очікують, що повністю автономні автомобілі будуть проводити більше поїздок на день і мати менший термін служби, ніж сучасні автомобілі. Ви не стурбовані цифрами продажів?

Не обов'язково, тому що автомобілі, які використовуються, проїжджають більше кілометрів на день і тому повинні бути замінені через коротший час. Крім того, потреба людей у ​​мобільності не зменшиться, а навпаки зросте. Тому я сподіваюся, що загальна кількість проїзних кілометрів зменшиться лише тоді, коли обмін поїздами отримає широке громадське визнання. Якщо більше та більше людей поділяють їзду, то загальна потреба у автомобілях може дійсно впасти.

Це було б проблемою для виробника автомобілів…

Я не бачу це так. Ми фактично сподіваємось що моделі їзди-поділ буде успіх. Особливо у перенаселених містах менше перевезення буде корисним. Іншою перевагою є те, що автономне керування та цифровізація створюють привабливі нові сфери бізнесу, які можуть компенсувати можливий спад продажів автомобілів. Ми у Volkswagen захочемо запропонувати нашим клієнтам стійку мобільність.

Які ваші подальші кроки?

Наша співпраця з Ford та Argo AI фокусується на розвитку самостійної системи водіння - ми штовхаємо це вперед у швидкому темпі. Паралельно ми вже працюємо над зовнішнім виглядом і конструкцією відповідних транспортних засобів, тому що у нас немає часу на втрату. Я сподіваюся, що в кінцевому рахунку, лише відносно невелика кількість гравців досягне успіху в індустріалізації автономного водіння. Самостійне керування автомобілями є чудовою можливістю. Якщо ми зробимо це право, Volkswagen може бути навіть більше успішний у майбутнім.

 

 

Джерело: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/self-driving-cars-present-a-great-opportunity-5191